Owocowy koktajl pełen energii.

11:45

Ostatnio poszukuję nowych pomysłów na smaczne i syte śniadanko, dające dużo energii i karmiące mojego wewnętrznego głodomora na co najmniej trzy godziny. Często moje śniadania opierają się na płatkach owsianych. Jak już kiedyś zaznaczyłam, jem płatki owsiane mimo tego, że zawierają gluten. Wprowadziłam je do diety po około dwóch miesiącach, nie poczułam żadnego pogorszenia, więc zajadam je z radością i ze smakiem!


Pomysł na to śniadanie podsunęli mi znajomi i muszę przyznać, że dawno nic mnie tak rano nie nasyciło. A w pakiecie dało porządny zastrzyk energii. Sam przepis jest banalnie prosty i szybki, do tego można go sobie modyfikować na różne sposoby - co kto lubi!


Czego potrzebujesz? 

- 1/2 szklanki płatków owsianych (myślę, że dla bezglutenowców płatki ryżowe równie dobrze się sprawdzą)
- mleko krowie/mleko roślinne/maślanka (ilość w zależności od tego, jak rzadką konsystencję chcecie mieć - ja dodawałam około szklanki, bo nie przepadam za rozwodnionymi koktajlami)
- łyżeczka miodu
- cynamon
- ok. 80g twarogu
- owoce: 1/2 banana i ok. 1/4 jabłka (jest to tylko propozycja - jak macie świeże borówki, maliny, śliwki, itp. to komponujcie śmiało! Ale banan na pewno jest smaczną podstawą.)
- wiórki kokosowe, 1-2 łyżeczki.
 

Żadnego smażenia, pieczenia, gotowania. Wrzucamy wszystko do blendera, naciskamy guzik i czekamy. Minuta blendowania i koktajl gotowy! Pychooota! :)


Szybko, smacznie, zdrowo i sycąco! 

Osobiście uwielbiam słonecznik, więc do już przygotowanego koktajlu dorzucam łyżeczkę ziaren.

Dzięki Ela za ten cudowny w swej prostocie przepis! 

You Might Also Like

0 komentarze

Archiwum bloga

Partnerzy

Jestem Fitbeactive.pl Durszlak.pl myTaste.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów JemyZdrowo.pl